وقت سفارت ایتالیا

دوشنبه 13 خرداد 1398
15:06
رضا راد

وقت سفارت ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا و اخذ ویزای توریستی برای افرادی صادر می شود که با هدف تفریح و هر چیز دیگری تصمیم دارند برای چند روز و یا چند ماه در ایتالیا اقامت کنند. بهتر است بدانید با ویزای توریستی شما نمی توانید در ایتالیا کار کنید و تحصیل کنید، شما برای تحصیل باید ویزای دانشجویی و برای کار ویزای تجاری دریافت نمایید. لازمه ی اخذ همه این ویزا دریافت وقت سفارت ایتالیا می باشد. صدور ویزا بعد از تعیین وقت سفارت ایتالیا و انجام مصاحبه صورت میگیرد. در مصاحبه ای که در سفارت انجام می شود صلاحیت شما برای اخذ ویزا تعیین می گردد. با توجه به هدف شما از سفر به این کشور ویزا های گوناگونی از جمله ویزای تجاری، ویزای توریستی ویزای دانشجویی و ... توسط سفارت صادر می شود. وقت سفارت ایتالیا به دو صورت فوری و عادی برای متقاضیان ارائه می شود.

مدارک مورد نیاز برای وقت سفارت ایتالیا

· گذرنامه مهلت دار به همراه کپی مهر خورده از پنج صفحه اول آن

· اسناد وضعیت شغلی متقاضی

· سه قطعه عکس رنگی با کیفیت

· آدرس دقیق محل کار ومنزل

· شناسنامه متقاضی همراه با کپی و ترجمه رسمی از همه صفحات آن

· پرینت آخرین گردش مالی حساب جاری متقاضی

· ترجمه آخرین اخذ مدرک متقاضی

· ارائه سند مالکیت و ترجمه آن

· ارائه بیمه مسافرتی

· بلیط رفت و برگشت هواپیما

· رسید پرداخت هتل رزرو شده برای کل مدت اقامت

اسناد و مدارک وضعیت شغلی متقاضی شامل موارد زیر می باشد:

1. اعضای هیئت مدیره و مدیران شرکت ها: آخربن نسخه روزنامه ای که در آن اطلاعات تاسیس و ثبت شرکت در آن درج شده باشد و مشخصات متقاضی در آن ذکر شده باشد.

2. کارمندان بخش دولتی: ارائه کارت پرسنلی متقاضی از سوی سازمان دولتی و یا نیمه دولتی، معرفی نامه اثبات ارتباط سمت متقاضی و شغل او و لیست واریز بیمه به سازمان تامین اجتماعی

3. اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه ها: ارائه کارت عضویت هیئت علمیه و یا کارت بین المللی دانشجویی

4. مشاغل آزاد: رسید پرداخت موارد مالیاتی، جواز کسب معتبر از شهرداری و یا کارت بازرگانی معتبر

همان طور که گفتیم اخذ ویزای ایتالیا مستلزم دریافت وقت سفارت ایتالیا می باشد برای این منظور باید به سایت های مربوط به سفارت مراجعه نمایید و با تکمیل فرم های مربوطه برای دریافت وقت سفارت ایتالیا تقاضا دهید. نقص و اشتباه در مدارک ارائه شده شما در مصاحبه موجب ریجکت شدن تقاضای شما می گردد.


[ بازدید : 67 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وقت سفارت ایتالیا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]